•   Azerbaijani
    • Azerbaijani
    • English
logo
  • ANA SƏHİFƏ
  • HAQQIMIZDA
  • REDAKSİYA HEYƏTİ
  • MÜƏLLİFLƏR ÜÇÜN TƏLİMAT
  • ARXİV
      • 2021-№1
      • 2021-№2
      • 2021-№3
      • 2021-№4
      • 2022-№1
      • 2022-№2
      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№2

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№2

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№1

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№1

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№4

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№4

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№3

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№3

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№1

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№1

      Stressin təlim prosesinə təsirləri və onunla mübarizə tədbirləri

      YAŞAYAN ƏNƏNƏVİ SƏNƏT NÜMUNƏSİ: Keçəçilik və bir usta

      Qarabağ regionunda təhsilin inkişafı tarixindən

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№2

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№2

      RƏQABƏTLİ İNSAN KAPİTALI İNDEKSİNDƏ KEYFİYYƏT TƏMİNATI AMİLİ

      ALİ TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNİN BEYNƏLXALQ RƏQABƏT QABİLİYYƏTİ: REYTİNQ METODOLOGİYASI

      AZƏRBAYCANDA TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI PROBLEMLƏRİ VƏ ONLARIN HƏLLİ İSTİQAMƏTLƏRİ

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№3

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№3

      Lütfi Zadənin irsi və qeyri-səlis məntiqin humanistik sistemlərin davranışlarının öyrənilməsində əhəmiyyəti

      AZƏRBAYCANDA İNKLÜZİV TƏHSİL: XÜSUSİ TƏHSİL EHTİYACLARI OLAN ŞAGİRDLƏRİN İNKLÜZİV TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏKİ...

      TƏLƏBƏLƏRİN İNGİLİS DİLİ BACARIQLARININ QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİNDƏ ÇƏTİNLİKLƏR VƏ MÜASİR TƏLƏBLƏR

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№4

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№4

      Azərbaycan Respublikasının təhsil naziri cənab Emin Əmrullayevin 01 oktyabr 2021-ci ildə onlayn formatda...

      TIMSS BEYNƏLXALQ QİYMƏTLƏNDİRMƏSİ TƏHSİL SİYASƏTİNİN MÜƏYYƏNLƏŞDİRİLMƏSİNDƏ ALƏT KİMİ

      Azərbaycanın tımss 2019 nəticələrinin idrak sahələri baxımından təhlili

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№1

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№1

      FASİLƏSİZ PEDAQOJİ TƏHSİLİN MƏZMUN VƏ TEXNOLOGİYALARININ BAŞLICA XÜSUSİYYƏTLƏRİ

      HƏMKARLARININ MÜŞAHİDƏ-RƏY MODELİ ƏSASINDA MÜƏLLİMLƏRİN ÖZÜNÜTƏHLİL PROSESİ

      EV MÜHİTİNİN ŞAGİRDİN AKADEMİK NAİLİYYƏTLƏRİNƏ TƏSİRİ — PISA 2018

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№2

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№2

      “MÜHƏNDİSLİKDƏ GENDER BALANSI” TƏDQİQATI ÇƏRÇİVƏSİNDƏ ŞAGİRDLƏRLƏ KEÇİRİLMİŞ SORĞUNUN TƏHLİLİ

      TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNƏ TƏSİR EDƏN AMİLLƏR

      XÜSUSİ TƏHSİLDƏN İNKLÜZİV TƏHSİLƏ KEÇİD DÖVRLƏRİNDƏ MÜXTƏLİF ÖLKƏLƏRİN İNKİŞAF MODELLƏRİ

  • AKTUAL
    • İmtahan stressi və ondan çıxış yolları

  • QALEREYA
  • ƏLAQƏ
logo
  • ANA SƏHİFƏ
  • HAQQIMIZDA
  • REDAKSİYA HEYƏTİ
  • MÜƏLLİFLƏR ÜÇÜN TƏLİMAT
  • ARXİV
    • 2021-№3
    • 2022-№1
    • 2021-№2
    • 2022-№2
    • 2021-№4
    • 2021-№1
  • AKTUAL
  • QALEREYA
  • ƏLAQƏ
  • Dil
    • Azerbaijani
    • English

Bülletenimizə qoşulun

Ən son xəbərləri, yenilikləri və xüsusi təklifləri birbaşa poçt qutunuzdan əldə etmək üçün abunəçilərimiz siyahısına qoşulun

  1. ANA SƏHİFƏ
  2. QALEREYA

QALEREYA

Azərbaycan məktəbi qədim jurnal üzlükləri
Azərbaycan məktəbi qədim jurnal üzlükləri
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2018
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2018
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2019
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2019
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2020
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2020
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2021
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2021
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2022
Azərbaycan məktəbi jurnal üzlükləri - 2022

logo

Sosial Media

Azərbaycan Məktəbi. Bütün hüquqlar qorunur.

  • Jurnalın indekslənməsi