•   Azerbaijani
    • Azerbaijani
    • English
logo
  • ANA SƏHİFƏ
  • HAQQIMIZDA
  • REDAKSİYA HEYƏTİ
  • MÜƏLLİFLƏR ÜÇÜN TƏLİMAT
  • ARXİV
      • 2021-№1
      • 2021-№2
      • 2021-№3
      • 2021-№4
      • 2022-№1
      • 2022-№2
      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№2

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№2

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№1

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№1

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№4

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№4

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№3

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№3

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№1

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№1

      Stressin təlim prosesinə təsirləri və onunla mübarizə tədbirləri

      YAŞAYAN ƏNƏNƏVİ SƏNƏT NÜMUNƏSİ: Keçəçilik və bir usta

      Qarabağ regionunda təhsilin inkişafı tarixindən

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№2

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№2

      RƏQABƏTLİ İNSAN KAPİTALI İNDEKSİNDƏ KEYFİYYƏT TƏMİNATI AMİLİ

      ALİ TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNİN BEYNƏLXALQ RƏQABƏT QABİLİYYƏTİ: REYTİNQ METODOLOGİYASI

      AZƏRBAYCANDA TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNİN İDARƏ OLUNMASI PROBLEMLƏRİ VƏ ONLARIN HƏLLİ İSTİQAMƏTLƏRİ

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№3

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№3

      Lütfi Zadənin irsi və qeyri-səlis məntiqin humanistik sistemlərin davranışlarının öyrənilməsində əhəmiyyəti

      AZƏRBAYCANDA İNKLÜZİV TƏHSİL: XÜSUSİ TƏHSİL EHTİYACLARI OLAN ŞAGİRDLƏRİN İNKLÜZİV TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏKİ...

      TƏLƏBƏLƏRİN İNGİLİS DİLİ BACARIQLARININ QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİNDƏ ÇƏTİNLİKLƏR VƏ MÜASİR TƏLƏBLƏR

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№4

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№4

      Azərbaycan Respublikasının təhsil naziri cənab Emin Əmrullayevin 01 oktyabr 2021-ci ildə onlayn formatda...

      TIMSS BEYNƏLXALQ QİYMƏTLƏNDİRMƏSİ TƏHSİL SİYASƏTİNİN MÜƏYYƏNLƏŞDİRİLMƏSİNDƏ ALƏT KİMİ

      Azərbaycanın tımss 2019 nəticələrinin idrak sahələri baxımından təhlili

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№1

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№1

      FASİLƏSİZ PEDAQOJİ TƏHSİLİN MƏZMUN VƏ TEXNOLOGİYALARININ BAŞLICA XÜSUSİYYƏTLƏRİ

      HƏMKARLARININ MÜŞAHİDƏ-RƏY MODELİ ƏSASINDA MÜƏLLİMLƏRİN ÖZÜNÜTƏHLİL PROSESİ

      EV MÜHİTİNİN ŞAGİRDİN AKADEMİK NAİLİYYƏTLƏRİNƏ TƏSİRİ — PISA 2018

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№2

      AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2022-№2

      “MÜHƏNDİSLİKDƏ GENDER BALANSI” TƏDQİQATI ÇƏRÇİVƏSİNDƏ ŞAGİRDLƏRLƏ KEÇİRİLMİŞ SORĞUNUN TƏHLİLİ

      TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNƏ TƏSİR EDƏN AMİLLƏR

      XÜSUSİ TƏHSİLDƏN İNKLÜZİV TƏHSİLƏ KEÇİD DÖVRLƏRİNDƏ MÜXTƏLİF ÖLKƏLƏRİN İNKİŞAF MODELLƏRİ

  • AKTUAL
    • İmtahan stressi və ondan çıxış yolları

  • QALEREYA
  • ƏLAQƏ
logo
  • ANA SƏHİFƏ
  • HAQQIMIZDA
  • REDAKSİYA HEYƏTİ
  • MÜƏLLİFLƏR ÜÇÜN TƏLİMAT
  • ARXİV
    • 2021-№3
    • 2022-№1
    • 2021-№2
    • 2022-№2
    • 2021-№4
    • 2021-№1
  • AKTUAL
  • QALEREYA
  • ƏLAQƏ
  • Dil
    • Azerbaijani
    • English

Bülletenimizə qoşulun

Ən son xəbərləri, yenilikləri və xüsusi təklifləri birbaşa poçt qutunuzdan əldə etmək üçün abunəçilərimiz siyahısına qoşulun

  1. Ana Səhifə
  2. ARXİV
  3. 2021-№1

2021-№1

AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№1

AZƏRBAYCAN MƏKTƏBİ 2021-№1

Stressin təlim prosesinə təsirləri və onunla mübarizə tədbirləri

AYSUN SÜLEYMANOVA

YAŞAYAN ƏNƏNƏVİ SƏNƏT NÜMUNƏSİ: Keçəçilik və bir usta

AHMET AYTAÇ

Qarabağ regionunda təhsilin inkişafı tarixindən

QASIM HACIYEV

Təhsildə keyfiyyətin təmin olunmasının pedaqoji əsasları

NƏRMİN HÜSEYNOVA

Universitetlərdə təşəbbüskarlıq fəaliyyətinin stimullaşdırılması və təşviqi

ABDULXALİQ MƏMMƏDLİ

Təhsilalanlarda kompetensiyaların strukturlaşdırılmasına və qiymətləndirilməsinə verilən tələblər

PİRALI ƏLİYEV

Tədqiqatçılıq mədəniyyəti səriştə əsaslı təhsilin yeni məzmununun mühüm komponenti kimi

İNTİQAM CƏBRAYILOV

ONLAYN TƏHSİLİN MÜSBƏT VƏ MƏNFİ TƏRƏFLƏRİ: COVİd-19 pandemiyası dövründə ali məktəb tələbələrinin qavrayışları

HÜLYA ŞENOL, FİGEN YAMAN LESİNGER, MEHMET ÇAĞLAR

Ümumtəhsil məktəblərinin VII siniflərində fizika fənni üzrə onlayn tədrisin xüsusiyyətləri

QALİB ŞƏRİFOV, LƏMAN İSMAYILOVA

Pedaqoji təhsilin məsafədən təşkilində səmərəliliyin təmin edilməsi

AFƏT SÜLEYMANOVA

Ehtiyat dərsliklərin effektivliyinin qiymətləndirilməsi

İZZƏT BABAYEVA

Jurnalın indekslənməsi

Etiketlər

  • İKT
  • klassik pedaqogika
  • vasitə
  • müzakirə
  • TIMSS 2019
  • rəqəmsal pəhriz.
  • verbal və qeyri-verbal kommunikasiya vasitələri
  • fəaliyyətə təşviqetmə
  • təhsil siyasəti
  • təhsil.
  • peşə təhsili modelləri
  • müqayisəli tədris
  • İrəvan Müəllimlər Seminariyası
  • müşahidələr
  • pedaqojipsixoloji tədqiqatlar

Sorğu Anketi

Oxucu kütləmizin maraq dairəsinə görə məqalələr dərc etmək üçün zəhmət olmazsa yaş qrupunuzu anketdə seçiniz.

Nəticələrə baxın

Zəhmət olmasa bir seçim seçin!
Daha əvvəl bu sorğuda səs vermisiniz.
Oxucu kütləmizin maraq dairəsinə görə məqalələr dərc etmək üçün zəhmət olmazsa yaş qrupunuzu anketdə seçiniz.

Ümumi səsvermələr: 2

Məktəbli
0 %
Tələbə
0 %
Müəllim
50 %
İş adamı
50 %
Digər
0 %

Seçimlərə baxın

logo

Sosial Media

Azərbaycan Məktəbi. Bütün hüquqlar qorunur.

  • Jurnalın indekslənməsi